לוגו יוחננוף
חיפוש
חיפוש
תקנון ותנאי שימוש באתר "יוחננוף" ורכישה מקוונת באמצעות האתר
1. אודות
1.1. שירות ההזמנות המקוונות של יוחננוף בשיטת איסוף עצמי, הינו ממשק אינטרנטי המופעל דרך אתר אינטרנט או יישומון (אפליקציה), במסגרתם ניתן לבצע הזמנת מוצרים מסניפי יוחננוף (להלן: "יוחננוף פיק-אפ​" או "האתר", לפי העניין). האתר מנוהל על ידי חברת מ. יוחננוף ובניו (1988) בע"מ (להלן: "יוחננוף" או "החברה") במסגרת מאמציה לקדם ולייעל את השירות המוענק ללקוחותיה.
1.2. כל אדם או תאגיד המבצע פעולה כלשהי באתר, לרבות אדם המבצע רכישה (להלן: "הלקוח"), מצהיר בעצם ביצוע הפעולה באתר כי קרא תקנון זה, לרבות את תנאי השימוש באתר, כי הוא מסכים להוראותיהם ולכך שתהליך הזמנת המוצרים ביוחננוף פיק-אפ יהא כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה ו/או מי ממנהליה ו/או מי מעובדיה, למעט טענות הקשורות בהתחייבות מפורשת של החברה על פי תקנון זה.
1.3. השירות שניתן במסגרת יוחננוף פיק-אפ מוענק בסניפי הרשת השונים, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. לחברה הזכות הבלעדית לשנות את רשימת הסניפים בהם ניתן לקבל את שירות הפיק-אפ. החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת, באופן זמני או לצמיתות, את פעילות יוחננוף פיק-אפ, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן.
1.4. התחברות ראשונית לצרכי ביצוע הזמנה באתר מחייבת בחירת אחד מהסניפים בו תלוקט ההזמנה וממנו תיאסף על ידי המשתמש (הסניף האמור ניתן לשינוי מעת לעת בהתאם להוראות באתר). ככל שלא ייבחר סניף כאמור על ידי המשתמש, אזי שהמבצעים המופיעים לאותו משתמש מוצגים בקשר עם רכישה באתר בסניף ברירת המחדל שבחרה החברה באותה העת, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ("סניף ברירת המחדל"). מובהר כי כל שלא בחר המשתמש סניף לאיסוף כאמור לעיל, אזי שהמחירים, המבצעים והקופונים המופיעים באתר משויכים ישויכו לסניף ברירת המחדל ולא יחייבו את החברה בכל סניף אחר שאינו סניף ברירת המחדל, לרבות הסניף הספציפי בו ביקש המשתמש לאסוף את הזמנתו, כל עוד לא בחר באותו הסניף כאמור לעיל. מחובתו של המשתמש לדאוג כי הוא מבצע הזמנה אשר תסופק לו בסניף הנכון. יובהר כי אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מההוראות האחרות בתקנון זה בקשר עם תנאי איסוף, מבצעים, קופונים, הנחות ותשלומים.
1.5. רכישה של סיגריות, מוצרי טבק ומשקאות משכרים מותרת אך ורק ללקוחות אשר גילם מעל 18 שנים. על לקוח המזמין ואוסף הזמנה המכילה סיגריות ו/או מוצרי טבק ו/או משקאות משכרים להזדהות באמצעות תעודת זיהוי או אמצעי זיהוי אחר המציין את גילו.
1.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה בשל כך. מועד החלת השינוי יהיה מועד פרסום נוסח התקנון המעודכן באתר לראשונה, וכל פעולה שתבוצע באתר לאחר הפרסום כאמור, תהיה כפופה להוראות התקנון המעודכן כאמור.
1.7. תוכן תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד כאשר ההתייחסות היא לשני המינים כאחד. בכל מקום בו מנוסח תוכן האתר ו/או תקנון זה בלשון יחיד ההתייחסות הינה ליחיד ו/או לרבים לפי העניין.
1.8. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע מעת לעת סך מינימום לביצוע הזמנה באמצעות האתר.
1.9. בנוסף למחירי המוצרים שנבחרו על ידי הלקוח (כמפורט להלן), יתווסף בכל הזמנה, חיוב יחיד ללקוח בדמי שירות בסך של 15 ש"ח, כדמי ליקוט. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן דמי ליקוט כאמור מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וללא הודעה מוקדמת מראש על שינוי. גובה דמי הליקוט הינו אחיד ואינו תלוי בגובה ההזמנה (ובכפוף לקבלת הזמנה בהתאם למחיר מינימום, ככל שנקבע, כאמור בסעיף 1.8 לעיל), וזאת ככל שהחברה קבעה במפורש אחרת.
1.10. החברה (ו/או מי מטעמה) אוספת ושומרת מידע המתקבל מן משתמש הקצה וכן מפעילותו של המשתמש באתר, לרבות, אך מבלי למעט, שמות, כתובות, כתובות דואר אלקטרוני, מספרי הטלפון, גיל, מגדר, כתובת מגורים, מותגים מועדפים, קטגוריות צריכה מועדפות, היסטוריית שימוש ותשלום בחניונים, מיקום, היסטוריית שימוש, צריכה.
1.11. בנוסף, החברה אוספת ביחס לכל משתמש פירוט מידע הקשור לפעילותו באתר, לרבות, אך מבלי למעט, מועד ושעת הגישה לאתר, דפי האתר אליהם פנה המשתמש, דו"חות של תקלות טכניות ודרך הגישה של המשתמש לאתר. החברה (ו/או מי מטעמה) אוספת את המידע בעת השימוש של המשתמש באתר וכן בעת תקשורת בין המשתמש לחברה )ו/או מי מטעמה(. החברה מבצעת ניתוחים שונים ביחס למידע האמור, לרבות, אך מבלי למעט, ניתוחים סטטיסטיים ופילוחי שוק שונים לצרכי שיווק, בין ביחס למידע המתקבל ממשתמש בודד ובין ביחס לניתוח המידע של המידע המתקבל ממספר משתמשים (להלן "הניתוחים").
2. המוצרים
2.1. בתקנון זה הביטוי "מוצרים" פירושו מוצרים הנמכרים מעת לעת בסניפי החברה הזמינים לרכישה באמצעות האתר, בהתאם להחלטתה הבלעדית של החברה, ואשר הוזמנו על ידי הלקוח במסגרת ההזמנה.
2.2. שמות המוצרים יופיעו במסגרת רשימות שתוצגנה באתר (להלן: "רשימת המוצרים").
2.3. החברה אינה מתחייבת לקיים ו/או להציג מגוון כלשהו של מוצרים ביוחננוף פיק-אפ. החברה רשאית לשנות בכל עת איזה מהמוצרים המוצגים ברשימת המוצרים באתר, להחליף איזה מהמוצרים ברשימה או להוציא איזה מהמוצרים מהרשימה הנ"ל.
2.4. אופן הצגת המוצרים ביוחננוף פיק-אפ יקבע על ידי החברה מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות באופן כלשהו את החברה ו/או את יצרן המוצר.
2.5. הלקוח יהא רשאי להוסיף ל"רשימת הקניות" האישית שלו באתר גם מוצרים בסטטוס של "המוצר חסר במלאי" או כל מונח דומה אחר. משמעות המושג "המוצר חסר במלאי" או כל מונח דומה אחר הינה כי המוצר איננו מצוי בעת ההזמנה במלאי הסניף ממנו מבקש הלקוח לאסוף את הזמנתו. במקרה זה הלקוח לא יחויב בגין רכישת המוצר החסר כאמור.
2.6. ללקוח תינתן האפשרות לסמן האם הוא מאשר שיסופקו לו מוצרים חלופיים דומים, והחברה תהא רשאית (אך אינה חייבת) לספק תחליפים למוצרים חסרים בהתאם לשיקול דעתה גם אם מחירו של המוצר החלופי יהא שונה ממחיר המוצר המוזמן. החברה תהא רשאית (אך אינה חייבת) להתקשר ללקוח שסימן כי הוא מאשר שיוסופקו לו מוצרים חלופיים דומים כאמור, על מנת לוודא כי אכן הוא מסכים לכך. ככל שהלקוח לא אישר אספקת מוצרים חלופיים כאמור, לא ילוקט מוצר חלופי והלקוח לא יחויב בגינו.
2.7. במסגרת הרכישה באתר, יהיה הלקוח רשאי להזמין ממוצר כלשהו אך ורק כמות סבירה. סבירות הכמות כאמור תהא נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
3. המחירים
3.1. מחירי המוצרים שיפורסמו באתר הינם מחירי המוצרים כפי שעודכנו לאחרונה לפני מועד ביקור הלקוח באתר ו/או במועד הקלדת ההזמנה ואישורה על ידי הלקוח באתר, לפי המאוחר. החברה תהא רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם ללא קשר למועד הביקור ו/או ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח.
3.2. מובהר כי מחירי המוצרים הנמכרים ביוחננוף פיק-אפ אינם תואמים בהכרח למחירי המוצרים הנמכרים בסניפי החברה בכל מקרה יחייב המחיר המצוין על גבי החשבון, שהוא מחיר יוחננוף פיק-אפ ולא המחיר המופיע (אם מופיע) על תג מחיר כלשהו המוטבע על המוצר.
3.3. בשירות המכירות המקוונות עשויות ליפול טעויות מעת לעת במחיר המוצג לכל מוצר אשר אינו המחיר הנכון למוצר באותו המועד. כך למשל נכון הדבר בעיקר למוצרים בעלות שאינה הגיונית לכל אדם סביר (מוצרים שמטבעם נמכרים במחיר גבוה משמעותית אשר יוצגו באתר במחיר של 0 ₪, 1 ₪ וכו'). החברה בוחנת ומתקנת כל תקלה, ככל שקרתה בהצגת המוצרים, באופן מיידי.
3.4. מוצרים אשר מוצגים למכירה במחירי מבצע ואשר מסומן בצידם הסימן בהנחה, במבצע או בהטבה אחרת, לרבות שובר, יסופקו במחיר המבצע כפוף לכך שאיסוף המוצר (כאמור בסעיף 7 להלן) בוצע על ידי הלקוח במועד הקבוע לכך כמפורט להלן.
3.5. יובהר כי מחיר המוצרים הינו נכון למועד ההזמנה וביצועה באמצעות האתר על ידי הלקוח, מבלי להתחשב במועד האיסוף שנבחר על ידי הלקוח (כאמור בסעיף 7 להלן). קרי, ככל שיהיה שינוי במחירי המוצרים עד מועד האיסוף בסניפי הרשת (או באתר), המועד הסופי לקביעת המחיר הינו מועד ביצוע ההזמנה. במקרה של שינוי סל המוצרים בהזמנה טרם איסופה, ובלבד שנעשה ואושר בהתאם לכללים כמפורט בתקנון זה, יעודכנו המחירים, המבצעים וההטבות בהזמנה בהתאם למועד סגירת ושליחת ההזמנה המעודכנת.
3.6. על אף האמור בסעיפים 3.4-3.5 לעיל, יובהר כי בימי שלישי בלבד, ככל שבחר הלקוח לכלול בסל הזמנתו מוצרים הנכללים תחת הנחת 'שלישי טרי' שמפרסמת יוחננוף, אזי שמחירי המבצע לא יישארו בתוקף אלא בקשר עם הזמנות שמועד איסופן נקבע לאותו יום (שלישי) בלבד. קרי, הזמנה שנעשתה במחירי מבצע 'שלישי טרי' ואשר נבחרה לאיסוף במועד אחר, לא תזכה להנחות הקבועות במסגרת מבצע 'שלישי טרי' ומחירה יתעדכן למחיר המלא (קטלוגי) המופיע ללקוח באתר במועד ההזמנה באותו יום שלישי. יובהר כי הזמנות לאותו המועד יתאפשרו רק בגין הזמנות שנסתיימו טרם השעה 16:00 באותו היום וכל עוד לא נגמרו כל חלונות הזמן האפשריים לבחירה באותו יום על ידי לקוחות אחרים.
3.7. כן יובהר כי שוברים, הטבות ו/או קופונים אשר הוענקו באתר, הצגתם לא תכובד בסניפים בהזמנה שאינה באמצעות האתר. השימוש בכל שובר, הטבה או קופון ניתן לביצוע פעם אחת בלבד. יובהר כי הטבות קופונים ו/או שוברים אישיים לא נשמרות, והן יחולו בתנאי שהקופונים/שוברים הינם בתוקף ביום ההזמנה.
3.8. חיוב הלקוח בגין מוצרים שקילים יהא בהתאם למשקל המוצרים בפועל. יוסבר כי בעת ביצוע הזמנה אומדן ערך ההזמנה שנמסר ללקוח מתבצע בהתאם להערכת המשקל של המוצרים השקילים המוזמנים, ואולם החיוב בפועל יתבצע עפ"י שקילה של המוצרים בסמוך לאספקתם ללקוח.
3.9. מחירי המוצרים כוללים מס ערך מוסף (מע"מ). המשקל של המוצרים השקילים המוזמנים, ואולם החיוב בפועל יתבצע עפ"י שקילה של המוצרים בסמוך לאספקתם ללקוח.
3.10. יובהר כי המוצרים הכלולים בכל הזמנה יארזו בשקיות ניילון (שקיות גופיה) בהתאם למספר שייקבע על ידי החברה בעת האריזה. לפיכך, ובהתאם להוראות הדין, יבוצע חיוב של 10 אגורות לכל שקית בהתאם לכמות השקיות שסופקו בהזמנה ויצורף לחיוב הכולל.
4. ביצוע רכישה באמצעות האתר
4.1. הוספת מוצרים בודדים ו/או טעינת רשימת מוצרים תיצור את רשימת הקניות שהלקוח מבקש לרכוש וזאת מתוך מגוון המוצרים המוצגים באתר.
4.2. סיום הרכישה, בתום מילוי הסל, יבוצע בלחיצה על כפתור ייעודי "לאישור והזמנה". על הלקוח יהיה להזין את הפרטים המבוקשים בתהליך סגירת ההזמנה.
4.3. בסיום התהליך יתקבל דף המציג את פרטי ההזמנה ומספר הזמנה ייחודי שיהווה אסמכתא לשליחת הזמנה.
4.4. יובהר כי ככל שביצע הלקוח רכישה של מוצרי אלכוהול או/או סיגריות, הוא יתבקש, כתנאי לאספקת מוצרים אלו כאמור בסעיף 7 להלן, להציג תעודת זהות ועמידתו בגיל המתאים לרכישת מוצרים מסוג זה.
4.5. הלקוח מצהיר כי ידוע לו שאבטחת המידע המוזן לאתר נעשית באמצעות פרוטוקול אבטחה SSL הנהוג באתרי מסחר אלקטרוני כדוגמת אתר זה וכן באמצעות הזדהות וסיסמה לצורך כניסה להזמנה באתר.
4.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות באתר וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם לקבלת החלטה כאמור.
4.7. מובהר כי שירות יוחננוף פיק-אפ אינו מהווה הצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים. קבלת הזמנה מאת הלקוח לרכישת מוצרים תהווה הצעה של הלקוח לרכישתם וקבלת ההצעה תתבצע באמצעות אספקה בפועל של המוצרים, בכפוף למלאי הקיים במועד האספקה ובהתאם להוראות תקנון זה.
5. התשלום
5.1. התשלום בגין קנייה באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי, השייך ללקוח המזמין ואשר פרטי זהותו תואמים את הנתונים שהוזנו לאתר. ככל שיבחר הלקוח להשתמש בכרטיס אשראי אחר, יזין את כל הפרטים כנדרש באתר, ופרטי כרטיס זה ישמרו יחד עם פרטי כרטיס האשראי הקיימים באתר.
5.2. יובהר כי חיוב כרטיס האשראי יבוצע בפועל רק לאחר סיום ליקוט המוצרים על ידי החברה וטרם העמדת הסל לאיסוף, כאשר עם השלמת ההזמנה באמצעות האתר על ידי הלקוח תישמר מסגרת אשראי בגובה ההזמנה שבוצעה בכרטיס האשראי שהזין הלקוח. ככל שבוטלה ההזמנה בהתאם להוראות סעיף 10 להלן, מסגרת האשראי כאמור תשוחרר עד חלוף 48 שעות באופן אוטומטי.
5.3. עם זאת, ככל שמסיבה כלשהי לא תתאפשר הזנה של פרטי כרטיס האשראי של הלקוח באמצעות האתר, שומרת לעצמה החברה לבצע את הליך התשלום באמצעות ביצוע שיחה טלפונית ללקוח לצורך קבלת פרטי כרטיס האשראי של הלקוח. יובהר כי במקרה כאמור, הזמנת הלקוח לא תאושר עד מסירת פרטי האשראי ואישור התשלום על ידי חברת כרטיסי האשראי.
5.4. לאחר חיוב הלקוח בכרטיס אשראי ומשלוח המוצרים שהלקוח רכש ליעדם, תופק עבור הלקוח חשבונית עסקה או חשבונית מס ממוחשבת. הלקוח מאשר בזאת כי הוא מסכים למשלוח החשבונית אליו באמצעות האתר או בדואר האלקטרוני (לפי בחירת החברה). הלקוח רשאי לבטל הסכמתו לקבלת חשבונית במייל בכל עת באמצעות מסירת הודעה באתר. בהקשר זה יצוין כי תשלום בכרטיסי מתנה שמנפיקה החברה לא יתאפשר ברכישות פיק-אפ, כאשר החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות החלטה זו, בין אם מעת לעת ובין אם לצמיתות.
5.5. על אף האמור לעיל החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים מיוחדים ללקוחות שתבחר לפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות הסדרים לתשלום באמצעים שונים מכרטיס אשראי.
5.6. תנאי האשראי יהיו בהתאם לתנאים שיהיו נהוגים בסניפי החברה בעת מועד האספקה.
6. שעות פעילות
6.1. הקלדה של הזמנה באמצעות האתר אפשרית בכל שעות היממה, למעט אם האתר הושבת לצורך אחזקה או כל סיבה אחרת. מועדי וזמני האספקה של ההזמנה, כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה להלן.
6.2. הזמנה ו/או שינוי הזמנה ו/או ביטול הזמנה באמצעות האתר או הטלפון אפשרית בשעות פעילות הסניף בלבד ובכפוף לאמור בסעיף 10 להלן. שעות הפעילות יעודכנו מעת לעת על פי שיקול דעתה של החברה, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, ויפורסמו באתר.
6.3. שעות הפעילות של כל סניף הינם כמפורט באתר זה במסך "סניפים".
6.4. על אף האמור בכל מקום בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכן ויחולו שינויים/חריגות במועדי האספקה וכן במועדי שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות והחברה אינה מחויבת למועדים אלה.
7. אספקה
7.1. המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו על ידי החברה בשיטה של איסוף עצמי על ידי הלקוח, בכפוף לאמור בתקנון זה בדבר זכותה של החברה שלא לספק מוצרים כלשהם, מאחת מהחנויות הפועלות במסגרת החברה אשר תיבחר על ידי החברה בהתאם לצרכיה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי (לעיל ולהלן: "הסניף המספק"), כך שבאחריות הלקוח להגיע לסניף האיסוף שצויין בהזמנה על מנת לאסוף את הזמנתו.
7.2. מובהר כי אספקת המוצרים בגין הזמנה שתתקבל תתבצע בכפוף לאישור העסקה ואמצעי התשלום ע"י חברת האשראי (בתשלום בכרטיס אשראי) והחברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר תשלום אשר אינו מקובל עליה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי.
7.3. יובהר כי מועד איסוף ההזמנה יהיה המועד שנקבע במסגרת אישור ההזמנה, כפי שנבחר באתר על ידי הלקוח, בהתאם למועדים שהוצעו באתר, ובין שעות אלו בלבד. החברה שומרת לעצמה את האפשרות לספק הזמנה ללקוח שהגיע לאיסוף הזמנתו שלא במסגרת המועד הקבוע לכך כאמור לעיל, אך לא תהא חייבת לבצע כאמור. ככל שהלקוח איחר את מועד האיסוף, יהא עליו לבחור מועד חדש לאיסוף בתיאום ישירות עם הסניף. ההזמנה תסופק בהתאם, ובכפוף לכך שלא התקלקלו טובין פסידים (מתקלקלים או מתכלים) אשר נכללו בהזמנה המקורית שלא נדרשה.
7.4. החברה תשתדל לספק את כל המוצרים בהזמנה, אולם לא תמיד יהיו כל המוצרים זמינים בזמן סביר. לכן, החברה אינה מתחייבת לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם במלאי ובין אם לאו וללקוח לא תהיינה טענות כלשהן כלפי החברה בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. החברה תספק ללקוח רק את המוצרים שנמצאים במלאי הסניף המספק בעת הכנת ההזמנה למשלוח, או תחליפים כאמור בסעיף 2.6 לעיל.
7.5. החברה לא תגבה, במסגרת ההזמנה, את מחיר המוצרים שלא יסופקו בהתאם לאמור לעיל.
7.6. ככל שהלקוח או מי מטעמו לא יגיע לנקודת האיסוף במועד לאספקה, יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות ויתאם מועד אספקה חדש.
7.7. למען הסר ספק מובהר כי שעון האתר יהווה ראיה סופית ומכרעת לעניין שעת אישור ההזמנה על ידי הלקוח באתר ושעת הוצאת החשבון על ידי החברה.
8. החזרת מוצרים
8.1. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האיסוף.
8.2. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות עסקים לאחר מועד האיסוף. מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצרים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (מתקלקלים או מתכלים) ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות הדין.
9. מבצעים
9.1. מעת לעת עשויה החברה למכור מוצרים באתר במסגרת מבצעים (להלן: "מבצעים").
9.2. המבצעים הנערכים באתר הנם במסגרת מכירות באתר, ואין הכרח שיהיו קשורים ליתר המבצעים המוצעים בסניפי החברה. החברה לא תהא מחויבת למכור, במסגרת האתר, מוצרים בתנאי מבצע גם אם המוצרים הנ"ל ימכרו בתנאי מבצע במסגרת איזה בסניפי החברה. כמו כן מבצעים שיתנהלו במסגרת האתר לא יחייבו את החברה ברכישות שתתקיימנה במסגרת סניפיה.
9.3. ככל שהחברה תחליט לקיים מבצע כלשהו במסגרת האתר אזי המבצע יהיה בתוקף עד למועד האחרון של המבצע ו/או עד לגמר המלאי (לפי המועד המוקדם מבניהם), והכל בכפוף לתנאי ו/או לתקנון המבצע הרלוונטי, ו/או בכפוף למצוין בצד המוצר המוצע במסגרת המבצע (הן בסמוך למוצר והן ב"קישור" למוצר ע"י הקשה עליו). מובהר כי בהתאם לאמור בסעיף 3.5 לעיל, הטבות קופונים שוברים אישיים אינם נשמרים, ואלה יחולו בתנאי שהקופונים/שוברים הינם בתוקף ביום האספקה.
9.4. ככל שתחליט החברה להעניק ללקוחותיה מתנות ו/או הטבות ייעודיים לקונים באמצעות האתר, בחירת המתנות ו/או ההטבות תהיה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, והחברה תהיה רשאית להפסיק ו/או לשנות את ההטבות ו/או המתנות כאמור בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
10. ביטול/ שינוי הזמנה
10.1. בנוסף להוראות כל דין (וכמפורט בסעיף 10.4 להלן), ובכפוף לאמור בסעיף 7.3 לעיל, לקוח רשאי לבטל או לשנות הזמנה בהודעה ישירות לסניף הליקוט וזאת עד מועד שלא יאוחר מיום עסקים אחד טרם מועד איסוף ההזמנה שנקבע.
10.2. ביטול/שינוי ההזמנה יכול להתבצע באתר או באמצעות מוקד שירות הלקוחות בטלפון.
10.3. הלקוח רשאי לבטל הזמנה רק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 והתקנות על פיו ("חוק הגנת הצרכן"). לשם הנוחות, על פי חוק הגנת הצרכן, לקוח רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר שנמכר במכר מרחוק עד 14 יום ממועד קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה כנדרש בחוק, לפי המאוחר מביניהם, וזאת בלבד שמדובר במוצרים שאינם כמפורט להלן: (א) טובין פסידים (מתקלקלים או מתכלים); (ב) טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה; (ג) טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית; (ד) שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן; ו- (ה) מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995. ביטול הרכישה אפשרי באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות הטלפוני וזאת עד 14 ימים מיום אספקת המוצר. ניתן לבטל עסקה באחת מהדרכים הבאות: בטלפון למספר הטלפון של הסניף הרלוונטי (מספרי הסניפים מוצגים; בדואר רשום לכתובת: מוקד שירות לקוחות מ. יוחננוף ובניו (1988) בע"מ, רחוב מוטי קינד 10, רחובות; בדואר אלקטרוני לכתובת Service@yochananof.co.il; באתר – דרך קישור "צור קשר".
בהתאם לסעיף 14ג1(ג) לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך 4 חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
10.4. החברה תהא רשאית לבטל הזמנה ובלבד שתמסור על כך ללקוח הודעה שעתיים לפחות לפני מועד האספקה.
10.5. יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות הדין, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח - 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו - 1986, ו/או בכפוף למדיניות החברה כפי שתהא מעת לעת.
10.6. בהתאם להוראות הדין, בעת אספקת מוצר חשמלי או אלקטרוני, ניתן למסור, ללא תמורה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה למוצר שרכשת באתר. לא תתאפשר מסירה של פסולת מזיקה, מזוהמת או שמהווה סיכון בריאותי או בטיחותי. על הלקוח לעדכן מראש את בקשתו לפינוי המוצר הישן וכי הוא יביא את המוצר הישן ריק, שלם ומוכן לפינוי מנקודת האיסוף של ההזמנה. המוצר הישן יהיה במקום בו יוכל לעבור בצורה חלקה ובטוחה ללא צורף בפירוקים. המוצר הישן חייב להיות מנותק מחשמל/גז/מים טרם פינויו.
11. הערות למוצרים הנמכרים באתר
11.1. הנתונים המופיעים על המוצרים נמסרו על-ידי ספקי המוצר ובאחריותם.
11.2. ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בסימון המוצרים.
11.3. מידע לגבי אלרגניים או גלוטן – אין להסתמך על הפירוט המופיע במרכיבי המוצר כפי שמופיעים באתר. יש לקרוא את המופיע על גבי המוצר לפני השימוש בו.
11.4. ייתכן כי המוצרים אשר יסופקו לצרכן נושא סימון תזונתי ו/או סמלי מזון אדומים, כנדרש בתקנות הגנה על בריאות הציבור (מזון) (סימון תזונתי), תשע"ח-2017 (בסעיף זה - "התקנות"), וזאת על אף כי סימון כאמור לא מופיע בהכרח באתר. יובהר כי סימון המוצרים מבוצע על פי המידע שהתקבל מהספקים ובאחריותם כאמור לעיל.
11.5. המזון הנמכר על ידי החברה נמכר לשימוש אישי, וחל איסור על מכירת מזון שנרכש מהחברה לגורם כלשהו. לא תהא לחברה כל אחריות לאיכות המזון וטיבו, ככל שיימכר לצד שלישי כלשהו, בניגוד למתואר בסעיף זה כאמור.
11.6. מובהר כי אספקה של מזון מוכן או מבושל, שאינו ארוז מראש, ככל שהחברה בהתאם להחלטתה הבלעדית, תאפשר לרכוש, תתאפשר עד 15 דקות לאחר מועד האיסוף שנקבע, לכל המאוחר. הואיל ומדובר במוצרים מסוג זה, הדורשים טיפול לשם שמירה על איכותם וטיבם, במקרה של איחור של הצרכן למועד האספקה בזמן העולה על 15 דקות כאמור, תוכל החברה, בשיקול דעתה הבלעדי, לבחור בין קירור המוצר או אי אספקתו ללקוח, ובכל מקרה לא תהא לחברה כל אחריות לאיכות המזון וטיבו, והלקוח לא יהא זכאי להחזיר את המוצר או לקבל מוצר תחליפי או כל פיצוי אחר.
11.7. התמונות הינן להמחשה בלבד.
12. השימוש באתר
12.1. בעצם כניסה לאתר ו/או הורדת האתר על ידי המשתמש מחנויות האפליקציות ובכל פעם שהמשתמש עושה שימוש באתר ו/או נכנס לאתר, נותן המשתמש את הסכמתו כי החברה (ו/או מי מטעמה) תאסוף מידע על המשתמש, תבצע ניתוחים, תעשה שימוש במידע ובניתוחים ואף תעביר את המידע והניתוחים לצדדים שלישיים, בהתאם לאמור במדיניות הפרטיות הזו.
12.2. כל שימוש במידע ובניתוחים על ידי צדדים שלישיים, הינו באחריותם הבלעדית של אותם צדדים שלישיים והחברה לא תישא באחריות כלשהי לשימוש כאמור.
13. רישום לאתר וקבלת עדכונים
13.1. חלק מהשירותים המוצעים לציבור באתר טעונים רישום אקטיבי לאתר (רישום באתר עשוי שלא להיות תקף באפליקציה לטלפון הנייד, וייתכן כי תידרש הרשמה גם באתר וגם ביישומון על מנת ליהנות מחוויית הקנייה בשתי הפלטפורמות). במסגרת הרישום תתבקש לעדכן פרטים אודותייך כגון: שם פרטי, שם משפחה, גיל, מגדר, איזור מגורים, כתובת דואר אלקטרוני פעילה, וכן לבחור סיסמא אישית. חלק מן הפרטים האמורים יסומנו כ"שדות חובה" שבלא מסירת נתונים אלה, לא ניתן יהיה לבצע את הרישום ואפשר כי שירותים מסוימים יוכלו להינתן אך ורק לאחר רישום זה. בחלק מהשירותים, יכול ותתבקש להוסיף ולמסור נתונים ו/או פרטים נוספים, המתחייבים מאופי השירות או כי לשיקול דעת יוחננוף, ניתן יהיה להעניק שירותים אלו, לאחר מסירת הנתונים/פרטים הללו.
13.2. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכן את יוחננוף באמצעות פנייה לשירות הלקוחות דרך האתר או בדוא"ל.
13.3. יובהר כי הסכמה זו של המשתמש, חלה ביחס לכלל המוצרים והשירותים המוצעים מעת לעת באמצעות או דרך האתר, המוצעים על ידי החברה ובין מעת לעת. לצורך יצירת הקשר, משלוח דברי הפרסומת או כל הודעה אחרת, המשתמש נותן את הסכמתו כי האתר, בתדירות קבועה ו/או בכל זמן נתון, תסתנכרן עם מערכת הניווט במכשיר הנייד, שבו עושה שימוש המשתמש וכן תעשה שימוש בנתונים שנאספו בעבר ע"י האתר ממערכת הניווט. המשתמש רשאי, בכל עת, לבקש שלא לקבל דברי פרסומת כאמור החברה תפעל למלא את בקשתו של המשתמש בהקדם האפשרי, ובכל מקרה לא יאוחר מאשר 24 שעות מן המועד בו נקלטה הבקשה של המשתמש בידי יוחננוף.
14. אחריות יוחננוף
14.1.יוחננוף לא תחוב באחריות כלפי המשתמש, ביחס ליצירת קשר עם המשתמש בכל אופן שהוא, לרבות משלוח, באמצעות הודעה אלקטרונית, הודעת מסר קצר ו/או כל אמצעי או דרך אחרים, דברי פרסומת כהגדרתם בסעיף 30א' לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ג – 1982, בתוך התקופה של 24 שעות מהמועד בו נקלטה הבקשה של המשתמש בידי יוחננוף, או עקב תקלה כלשהי אצל יוחננוף ו/או מי מטעמה, והמשתמש מסיר בזאת אחריות כלשהי מן יוחננוף ו/או מי מטעמה בהקשר לכל אלו.
14.2. יובהר, כי משתמש איננו חייב למסור פרטים כלשהם ליוחננוף, אך אם לא ימסור פרטים כאמור, עשויה חוויית המשתמש שלו כצרכן להיפגם ו/או חלק מן התכונות של האתר לא יהיו זמינות למשתמש.
14.3. המשתמש מודע לכך כי יוחננוף רשאית למסור את המידע ו/או הניתוחים אם היא נדרשת לכך על פי חוק, הוראה של טריבונל שיפוטי כלשהו ו/או במסגרת הליך משפטי מסוג כלשהו, בכדי להגן על זכויותיה ו/או נכסיה, ו/או מטעמים מוצדקים אחרים.
14.4. המשתמש נותן בזאת את הסכמתו לכך שיוחננוף תעביר, על פי שיקול דעתה, את המידע ו/או הניתוחים מחוץ לגבולות ישראל ותאחסן את המידע ו/או הניתוחים מחוץ לגבולות ישראל, הגם שדין המדינה אליה מועברים ו/או בה מאוחסנים המידע ו/או הניתוחים מבטיח רמת הגנה הפחותה מרמת ההגנה על מידע הקבועה בדין הישראלי.
14.5. יוחננוף (החברות הבנות ו/או מי מטעמה) משתמשת בקבצי "עוגיות" המכונים cookies ופיקסלים, שמותקנים על מכשיר המשתמש כאשר המשתמש עושה שימוש באתר, בין היתר לצורך מעקב אחר פעילות של המשתמש לצרכים שיווקיים בלבד, מסירת העדפותיו, מתן אפשרות להצגת פרסומות המותאמות להעדפותיו של המשתמש בהתאם לניתוחים ובכדי להפוך את האתר מותאמת יותר לחוויית המשתמש. קבצי "העוגיות" הללו מאפשרים לחברה (ו/או מי מטעמה) לייחס מידע הנוגע לשימוש באתר למשתמש ספציפי ולמידע הנוגע לאותו משתמש לצרכים אלו ואלו בלבד.
14.6. המשתמש מודע למגבלות של רשתות סלולריות ושל רשת האינטרנט לגבי מגבלות בקשר לאבטחת מידע ברשתות ופוטר את יוחננוף מכל אחריות בעניין זה.
14.7. יוחננוף איננה אחראית לחשיפת פרטי משתמש (אשר נמסרו במישרין על ידי המשתמש או העולים משימוש באתר), במקרה של שימוש שלא כדין באתר ו/או במידע. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, על המשתמש מוטלת האחריות לוודא כי הפרטים כאמור, הועברו באופן בו התבקשה ההעברה על ידי החברה וכן כי כל הפרטים שהועברו ליוחננוף, הינם נכונים ומדויקים.
14.8. יוחננוף אינה מתחייבת, כי לא ייפול כל פגם ו/או טעות ביישום של מדיניות הפרטיות ו/או בשמירה על המידע ו/או הניתוחים, והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה בקשר לנזק ישיר, עקיף ו/או תוצאתי מכל מין וסוג שהוא הקשור למידע והניתוחים הללו ו/או נובע ממנו.
15. קניין רוחני
כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, לרבות זכות היוצרים הבלעדית בקוד האתר, וכן בכל תוכן הכלול בה, הינן של יוחננוף בלבד, או של צד שלישי, שהרשה ליוחננוף להשתמש בהם. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעביר לציבור, לשנות, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ"ל, בין באופן ישיר ובין באופן עקיף, באמצעות צד שלישי, או בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוני, אופטי, מכאני, הקלטה אמצעי צילום וכיו"ב, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב מיוחננוף או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה, ככל שניתנה הסכמה כזאת.
16. שינויים באתר והפסקת השירות
16.1. יוחננוף רשאית לשנות מעת לעת את מבנה האתר, עיצובה, התצורה שלה והיא תהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר - והכל, בלא צורך ביידוע מראש של ציבור המשתמשים באתר.
16.2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, יוחננוף רשאית להפסיק בכל עת את מתן השירותים הללו, כולם או חלקם.
17. מדיניות הגנת הפרטיות
17.1. הנתונים שימסור המשתמש בעת הרישום יישמרו במאגר מידע של יוחננוף. המשתמש איננו חייב על פי החוק למסור את המידע, אולם בלא למוסרו, יכול ולא תוכל להשתמש בשירותים כלשהם באתר. בעת השימוש באתר אפשר שיצטבר מידע על נוהגיו והרגלי הקנייה של המשתמש, מוצרים ושירותים שרכש או ביקש להחזיר, מידע על פרסומת שהביע בהן עניין, עמודים בהם צפה, הצעות ושירותים שעניינו את המשתמש, אמצעי תשלום בהם עשה שימוש בקניותיו ועוד.
17.2. יוחננוף תשמור את המידע במאגריה. השימוש בנתונים אלה, כמו גם בנתונים שימסור המשתמש בעת תהליך הרישום לשירותי השונים באתר, יעשה רק על פי האמור במסמך זה או על פי הוראות כל דין. יוחננוף תערוך שימוש בנתונים הנ"ל לצורך ניתוח ופילוח סטטיסטי וכן לייצר לכל משתמש את התאמת התוכן (מבצעים/קופונים/מסרים) הרלבנטיים לו עד כמה שניתן .
17.3. בשימוש באתר המשתמש מאשר שידוע לו כי יוחננוף עשויה לקבל מעת לעת נתונים על מיקומו ועל מסלול התנועה שלו, גם כאשר האתר כבוי, וזאת ככל שיוחננוף בחרה להפעיל מסלול זה על פי שיקול דעתה הבלעדי. יוחננוף תשתמש בנתונים אלה רק במסגרת השימוש של המשתמש באתר, בין היתר כדי לשפר את חוויית הלקוח ולהציע ללקוח הצעות מבוססות מיקום.
17.4. ידוע למשתמש כי ככל שנעשה שימוש כאמור, הוא יכול להסיר את השירות מבוסס המיקום באמצעות עדכון הגדרות האתר, ואחרי ההסרה/כיבוי שירותי המיקום באתר, לא יקבל עוד את נתוני מיקום המשתמש והמסלול ולא יהיה ניתן לעדכן את המשתמש באשר לשירותים מבוססי מיקום.
17.5. יוחננוף תהא רשאית לשמור, לאסוף ולתעד נתונים אלה ולעשות בהם שימוש לצרכיה ו/או לצורך מתן שירותים ללקוחותיה, לרבות ביצוע ניתוחים ופילוחים סטטיסטיים ושיווקיים במידע לצורך פיתוח שירותים, שיווקם ו/או הצעת שירותים שונים, וזאת תוך שמירה על הוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981.
17.6. יוחננוף לא תעביר לצדדים שלישיים, את פרטיו האישיים ואת של המשתמש ואת המידע שנאסף על פעילותו באתר (ככל שפרטים ומידע זה מזהים אותו אישית), אלא במקרים שלהלן:
17.7. במקרה שהמשתמש מפר את תנאי השימוש באתר, או אם המשתמש יבצע באמצעות האתר, או בזיקה אליה, פעולות הנחזות כמנוגדות לדין, או ניסיון לבצע פעולות כאלה.
17.8. בהתאם להוראות צו שיפוטי המורה ליוחננוף למסור את פרטי המשתמש או המידע אודות המשתמש לצד שלישי, אף שאינו בית המשפט.
17.9. בכל מקרה בו לדעת יוחננוף, מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופו של המשתמש או לרכושו.
18. סמכות שיפוט
על תנאים אלו יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל ובית המשפט המוסמך לדון בכל תובענה הנובעת מתנאי שימוש אלו תישמע אך ורק בבית המשפט המוסמך לפי כללי הסמכות העניינית בתל-אביב.
19. שירות לקוחות
יוחננוף מקפידה על קיום הוראות החוק ומכבדת את זכות משתמשי האתר ואחרים לפרטיות. בכל פניה, בין אם בקשר לביצוע רכישה של מוצרים באמצעות האתר ובין לנושאים הקשורים בתפעול ובשימוש באתר (לרבות סברה כי באתר פורסם תוכן פוגע כלשהו, או מהווה הפרת זכות יוצרים ו/או הפרה של הדין), ניתן לפנות אלינו בכתובת הדואר האלקטרוני הנ"ל : service@yochananof.co.il או בטלפון 053-7002121.